Texet Expert Hub - Cykl Webinarów o marketingu

Od 28 września do 26 października odbył się cykl 5 pełnych wiedzy i inspiracji webinarów poświęconych tematom z dziedziny marketingu, sprzedaży i employer brandingu.

Była to niepowtarzalna okazja, aby pogłębić swoją wiedzę, zdobyć nowe umiejętności i poznać najnowsze trendy w tych dziedzinach.


Welcome pack - wisienka na onboardingowym torcie. Jak przygotować upominek dla nowego pracownika?

 

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking.

Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.

Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?". W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin.

Webinar odbył się 28 września 2023 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

 


Jak budować wizerunek marki za pomocą gadżetów i upominków? Sprawdzone i nietypowe strategie.

 

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest.

Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.


Webinar odbył się 4 października 2023 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

Marketing i sprzedaż B2B wreszcie razem. Czyli dlaczego i jak łączyć działania sprzedażowe i marketingowe.

 

Łukasz Kosuniak Konsultant i praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.Obecnie jako konsultant wspiera firmy w budowaniu i realizacji nowoczesnej strategii marketingu B2B.

Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej, prowadząc blog i podcast Business Marketer oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.

Jest autorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, "Marketing Automation Krok po Kroku" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.


Webinar odbył się 10 października 2023 o godzinie 10.00.


OBEJRZYJ NAGRANIE

Nie wszystkie opinie sprzedają - jak wykorzystać opinie / referencje i social proof do zwiększenia sprzedaży w każdym biznesie

 

Paweł Styperek — twórca i pomysłodawca aplikacji GetReview i Refericon, który ma wieloletnie doświadczenie w doradzaniu e-commercom B2B i B2C z branży odzieżowej, FMCG, a także szkoleniowej.

Doradztwo obejmowało m.in. prowadzenie kampanii reklamowych, współpracę z firmami SEO, projektowanie stron internetowych, poprawianie ich użyteczności i optymalizacja konwersji.


Webinar odbędzie się 18 października 2023 o godzinie 10.00.

OBEJRZYJ NAGRANIE

Jak nie być marketerem erotomanem-gawędziarzem. Po co firmie brand purpose i jak go wdrożyć krok po kroku?

Joanna Burdek jest strategiem, copywriterem, wykładowcą oraz pisarzem. Ukończyła warszawską Szkołę SAR i posiada dyplom stratega marketingowego. Wykłada e-marketing oraz strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jest współopiekunem studiów Brand Manager na Uniwersytecie Merito.

Pracowała z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jest autorką publikacji na portalach marketingowych takich jak Marketer+ i Sprawny Marketing. Prowadzi szkolenia z zakresu strategii marki oraz nowych trendów. Jest również autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu.

W tym roku planuje wydać swoją książkę o NeuroCopywritingu oraz dwa szkolenia online z tego zakresu oraz strategii marki.

Webinar odbędzie się 26 października 2023 o godzinie 10.00.

OBEJRZYJ NAGRANIE

Nie pasuje termin któregoś z wydarzeń? Nic straconego! Zapisz się na listę, aby otrzymać nagrania Texet Expert Hub