O NAS

Nasza Historia

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?

Nasza historia rozpoczęła się od powstania firmy SEIKA w 1994 roku. Wtedy, jako jedni z pierwszych na rynku, zajmowaliśmy się dystrybucją pewnej znanej marki odzieżowej z owocami w logotypie.

W tamtym czasie, rynek nie miał do zaoferowania wysokiej jakości odzieży promocyjnej. Narastało w nas przekonanie, że jakość odzieży z ówczesnej oferty nie reprezentuje należycie naszych klientów. Postanowiliśmy to zmienić.

W 1998 roku nawiązaliśmy współpracę z przedstawicielami szwedzkiej marki James Harvest Sportswear. Współpraca zaowocowała pojawieniem się pierwszej odzieży reklamowej w segmencie premium w Polsce.

Ubrania James Harvest Sportswear, uszyte z dbałością o szczegóły, z wysokiej jakości materiałów, zdecydowanie wyróżniały się na tle konkurencyjnych tekstyliów promocyjnych. Nasi klienci byli pod wrażeniem.

Jako niezależny dystrybutor, starannie budowaliśmy sieć odbiorców oraz dystrybucje na terenie Polski. Po 9 latach solidnej pracy, przedstawiciel New Wave Group zaproponował nam wejście w struktury koncernu. Tym sposobem powstał Texet Poland w 2007 roku.

Od tamtego momentu jeszcze ciężej pracowaliśmy na nasz sukces, potwierdzeniem tego jest m.in. współpraca z Tomaszem Kucharem, z Polskim Związkiem Żeglarskim (marka D.A.D.) oraz z Akademią Kusznierewicza.

Sukcesywnie, rozszerzamy dystrybucję także poza granice Polski. Dziś, mamy swoich przedstawicieli w 10 krajach Europy Centralnej i Wschodniej (Bułgaria, Czechy, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Węgry).

Niezmiennie, podchodzimy profesjonalnie do obsługi klienta i realizacji zamówień. Jeśli, chcesz się przekonać i prowadzisz działalność agencji reklamowej lub pośrednika B2B, wypełnij formularz kontaktowy.

NAWIĄŻ Z NAMI WSPÓŁPRACE

WYPEŁNIJ FORMULARZ

WIĘCEJ O TEXET POLAND

Interesuję Cię szerszy obraz naszej firmy?

Z naszej broszury informacyjnej dowiesz się więcej o naszej firmie, o baseball'owej legendzie James'a Harvest'a, o koncernie New Wave Group do którego należymy, o naszych osiągnięciach oraz innych szczegółach naszej działaności.

1994
Historia TEXET POLAND '94
Powstanie firmy SEIKA

W Poznaniu, na ulicy Senatorskiej zaczyna się nasza historia.

2000
Umowa dystrybucyjna

Rozpoczynamy dystrybucje odzieży reklamowej szwedzkich marek James Harvest Sportswear oraz Printer. (Zdjęcie z Targów Reklamy w Poznaniu)

2002
Pierwszy milion

Milion złotych to wartość obrotu uzyskanego ze sprzedaży wyłącznie marek James Harvest Sportswear oraz Printer. (Zdjęcie pierwszego showroomu z czasów firmy SEIKA)

2005
Do zespołu dołącza Tomasz Barudin jako dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Inicjator m.in. wprowadzenia dystrybucji przez pośredników oraz wejścia w struktury New Wave Group.

2007
Wejście w struktury New Wave Group

Powstaje TEXET POLAND, oficjalny przedstawiciel NWG w Polsce.

2010
Sponsoring Teamu Rajdowego Tomasza Kuchara

Nawiązaliśmy współpracę z wielokrotnym mistrzem rajdowym Tomaszem Kucharem. Wspieramy jego team odzieżą James Harvest Sportswear.

2013
Rozszerzenie dystrybucji o markę D.A.D

Powiększamy nasze portfolio o markę D.A.D., co zaowocowało kooperacją z Polskim Związkiem Żeglarskim oraz z Akademią Kusznierewicza.

2014
Ekspansja na rynki zagraniczne

Systematycznie rozszerzamy dystrybucję za granicą. Jesteśmy obecnie w Rosji, Łotwie, Litwie, Białorusi, Ukrainie, Rumunii, Czechach, Słoweni, na Węgrzech oraz Bułgarii.

2016
Liczne nagrody i wyróżnienia

Co roku otrzymujemy wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. M.in Gazele Biznesu, Gepardy Biznesu oraz Firma Godna Zaufania.

2017
10 - lecie działalności TEXET POLAND

10 lat minęło od naszej transformacji w TEXET POLAND, z tej okazji zorganizowaliśmy konferencję w której prelekcję wygłosił sam Leszek Balcerowicz.

2018
30 - lecie marki James Harvest

Swoje urodziny obchodzi marka James Harvest Sportswear, to już trzy dekady obecności na rynku odzieży reklamowej na całym świecie.